maskeli allâme

maskeli allâme

14 Mart 2011 Pazartesi

Keşke

Keşke, keşke kelimesini hiç öğrenmeseydim hep bana seçmediğim ikinci yolu yahut seçeneği hatırlatıyor özellikle de seçtiğim taraf ümitsizliğe çıkınca yani çoğu kes keşke diğeri olsaydı diyorum.Keşke o kadar fazla kullandığım bir kelime ki bazen neden bu kadar yanlış seçim yaptığımı düşünüyorum ama diğer seçeneği hiçbir zaman bilemediğim için tam bir sonuç elde edemiyorum.Galiba kaderim bu... Evet kesinlikle bu diyebilirim hiç kazanamamışım ki, hiç keşkesiz seçeneğe ulaşamamışım ki hep keşke o olsaydı, keşke öyle olmasaydı, keşke o yoldan gitseydim, keşke onu sevseydim... böyle uzayıp gidiyor keşke listem.

Son kes diyorum keşke böyle olmasaydım,keşke böyle dramatize etmeseydim olayları keşke bunlarıu yazmasaydım yahut bana bunları yazdıracak kadınlarla, olaylarla, düşüncelerle karşılaşmasaydım.Keşke...

1 yorum:

  1. merhabalar:)
    sayfanızı tesadüfen keşfettim...
    profil yazınızdan etkilenerek uzunca bir gezinti yaptım sayfanızda:)
    şiirleriniz paylaşımlarınız muhteşem...
    roman tadında...
    siz hep yazın emii:)
    seve seve izlemeye aldım hemen sayfanızı...
    bende sizi beklerim sayfama inşallah...
    sağlıkla ve huzurla kalın...

    YanıtlaSil