maskeli allâme

maskeli allâme

28 Şubat 2011 Pazartesi

Gece Bitince

denizle konuştum bu gece
yokluğunu anlattım saatlerce
o anladı beni ince ince
yanlışlarımla bıraktı beni gece bitince

rüzgarla konuştum bu gece
saçlarından bahsettim dilim döndükçe
o anladı beni esmesi dinince
kokunla bıraktı beni gece bitince

yıldızlarla konuştum bu gece
gözlerinden bahsettim sessizce
o anladı beni sönmeden önce
bakışlarınla bıraktı beni gece bitince

kelimelerimle konuştum bu gece
ona bir şiir yaz dedi efkarın dinince
o anladı beni kalemin sonu gelince
sesinle bıraktı beni gece bitince

7 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsın.

    YanıtlaSil
  2. yazmak mesele değil mühim olan keşke yazdıranlar olmasaydı geçmişte.

    YanıtlaSil
  3. Hepsi yaşanmışlık bence.

    YanıtlaSil
  4. evet hepsi yaşanmışlıklar.

    YanıtlaSil
  5. Hobarey, sadece alkışlıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler üstadım alkışların için.

    YanıtlaSil